mY sToRy



Assalamualaikum . . 
Hai uolls . . Nama sy Syuhaidah binti Ali Mohamed . . anak Ke3 daripada 9 orang adik beradik . . Dilahirkan di Selangor Dahrul Ehsan . .saya menetap di johor bahru . . itulah sedikit sebanyak psl sy . .tak payah tau banyak-banyaklahhh . . tak penting pon . . hehe . . Rajin membaca ? 
silelah baca apa yang saya merepek sampai habis . . hahaha

ONLY ONE WORD . . "WELCOME"

Nampak tak yang pakai baju Hijau tu ? Itulah abg Nizam . . dan yang sebelah tu kakak saya . .
NorAisyah binti Ali mohamed . . dielah satu-satunye abg yang kami harapkan . .
korang tau tak perasaan tak ade abg ? bila tiba waktu payah kami semua harapkan bapak . .
kesian bapak dari kami kecik sampai kehari ini menjaga kami . . lepas ini ringan sikit tugas bapak . .
in sha Allah kami bole minta bantuan daripadamu wahai abg ipar . . hihi


Nampak tak apa yang ada atas meja tu ? inilah saat bahagia ketika dirumah . .
bila ada sambutan hari lahir . . kami akan masak-masak dan family akan berkumpul 
dan bapak akan bacakan doa untuk kami semua . . betapa terharunya daku ketika itu . .
Perasaan tu lebih hebat daripada Perasaan jatuh cinta . . tak caye sudah . .

" SUATU KETIKA DAHULU "

Itulah tajuk yang sesuai untuk gambar diatas . . cube teke saya yang mana satu ? ? haha
gambar ini diambil oleh bapak kesayangan ketika umurku 8tahun . .
dekat sekolah tak ramai yang nak kawan dengan saya . . katanya saya "HITAM"
but . . saya tak pernah rasa saya hitam . . why ? because i always feel like 
"Sayalah bidadari yang paling cantik kat sekolah ni" . . hahaha . . macam nak termuntah dengarkan ?
DOICARE ? ? ? wuekkkk . . 

"LAUT"

Dari kami kecik , sampailah sekarang . . bila holiday masing-masing nak mandi laut . . 
Why ? sebab dulu kecik-kecik bapak akan bawa kami semua mandi laut bila Holiday . . 
that's why la kami semua sukakan laut . . da lame tak pegi laut dengan bapak 
sebab bapak sangat busy . . Saya suka tengok bapak berenang . . rase macam WOW!! hahaha . . 

"HOBI"

Inilah hobi saya ketika mana bapak khusyuk baca doa . . saya snap gambar . . haha
Why ? sebab bapak xsuke amik gambar . . 
Lain pulak dengan mak yang suke selfie with anak-anak . . haha
nampak tak pakcik saya kat sebelah bapak ? ? sampai mengantuk dibuatnya . . hahahaha


Hidup ini PILIHAN . . Apapun yang membuat hidupmu SEDIH, TINGGALKAN!!
Apapun yang membuat hidupmu TERSENYUM, PERTAHANKAN!!
-Sue-